Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Osposobljavanje
na kojima se provodi program: Čakovec
Ekonomija i trgovina
Program usavršavanja u trajanju od 225 sati
• cjelovita kvalifikacija minimalno na razini 4.2
(Razina 4.2 – kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili dužem od četiri godine)
• stečenih 9 CSVET bodova
(CSVET bodovanje - Hrvatski sustav bodova strukovnog obrazovanja i osposobljavanja)
Broj bodova dodijeljen kvalifikaciji odražava vrijeme koje je potrebno prosječnom polazniku da bi stekao ishode učenja.
Jedan CSVET bod obuhvaća od 15 do 25 radnih sati u trajanju od 60 minuta potrebnih za stjecanje odgovarajućih ishoda učenja)
• uspješna završna provjera stečenih znanja usmenim i/ili pisanim provjerama te vještina polaznika kroz projektne i problemske zadatke, a temeljem unaprijed određenih kriterija vrednovanja postignuća
• svjedodžba završene srednje škole
• osobna iskaznica
• domovnica i rodni list
• dokumente možete predati prilikom upisa ili ih možete poslati na e-mail: obrazovanje.odraslih@ss-cakovec.skole.hr
1. Marketinška komunikacija u online poslovanju
2. Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja
• razlikovati vrste internetske marketinške komunikacije u poslovanju
• osmisliti marketinšku komunikaciju u digitalnom poslovnom okruženju u cilju vidljivosti poslovanja
• protumačiti važnost sadržajnog («content») marketinga
• procijeniti važnost «influencer» marketinga u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• prepoznati važnost društvenih medija u marketinškoj internetskoj komunikaciji
• razlikovati alate digitalnog marketinga u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• koristiti oglašavanje na društvenim mrežama u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• primijeniti SEO optimizaciju u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• oblikovati oglašavanje putem pametnih telefona u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• kreirati e-mail marketing kampanju u cilju povećanja vidljivosti poslovanja
• Razlikovati tehnike digitalnog marketinga za unapređenje poslovanja
• Kreirati internetsku marketinšku kampanju u promociji
• Povezati brendiranje u online poslovanju s vrstama internetskih marketinških aktivnosti
• Koristiti alate za provedbu, praćenje i analizu interentskih marketinških aktivnosti u provedbi marketinške kampanje
1. Razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. Odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. Pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. Izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. Pratiti učinak oglašavanja
6. Stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. Pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
8. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
• vođeni proces učenja i poučavanja
• učenje temeljeno na radu
• samostalne aktivnosti polaznika
SREDNJA ŠKOLA ČAKOVEC
Jakova Gotovca 2
40000 Čakovec